Δεν μπορούσε να γίνει και αλλιώς, καθώς αύριο Κυριακή αναμένονται σοβαρά και υπεύθυνα πρόσωπα στον σταθμό με τρένο που θα ξεκινήσει από το Ασπρόχωμα, τα οποία θα κάνουν ανακοινώσεις για την επαναλειτουργία του τρένο στην Πελοπόννησο, στο πλαίσιο δράσεων της Ελληνοελβετικής Πρωτοβουλίας
Γ.Σ.
