Σάββατο, 06 Ιουνίου 2026 17:36

Καθαρίστηκε ο χώρος του σιδηροδρομικού σταθμού Καλαμάτας

Γράφτηκε από τον

Καθαρίστηκε ο χώρος του σιδηροδρομικού σταθμού Καλαμάτας

 

Καθαρίστηκε ο χώρος του σιδηροδρομικού σταθμού Καλαμάτας, κόπηκαν τα χορτάρια κι έγινε αξιοπρεπής και ανθρώπινος.

Δεν μπορούσε να γίνει και αλλιώς, καθώς αύριο Κυριακή αναμένονται σοβαρά και υπεύθυνα πρόσωπα στον σταθμό με τρένο που θα ξεκινήσει από το Ασπρόχωμα, τα οποία θα κάνουν ανακοινώσεις για την επαναλειτουργία του τρένο στην Πελοπόννησο, στο πλαίσιο δράσεων της Ελληνοελβετικής Πρωτοβουλίας

Γ.Σ.