Σάββατο, 06 Ιουνίου 2026 20:24

Η ανάγκη για πράσινο

Γράφτηκε από την

Η ανάγκη για πράσινο

 

Αρκετό χρονικό διάστημα έχει περάσει από την τελευταία επίσημη αξιολόγηση των φίκων στην 23η Μαρτίου, διαβεβαιώνοντας τότε οι αρμόδιες αρχές ότι τα δέντρα παραμένουν ασφαλή, αρκεί να διατηρούνται σε χαμηλό ύψος.

Παρά την τοποθέτηση χώματος στη συνέχεια και ανθών που αναβάθμισαν αισθητικά τη νησίδα, πλέον, ένα σημαντικό μέρος μέρος του ριζικού συστήματος είναι εκτεθειμένο. Η εικόνα δεν είναι μόνο αντιαισθητική, αλλά εγείρει και ανησυχίες επαγγελματιών για την ευστάθεια των δέντρων, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη άμεσων ενεργειών για συντήρηση και ασφάλεια. Στο πλαίσιο αυτό, αναγνώστης της "Ε" σχολίασε πως αν στην νησίδα τοποθετούταν πράσινο, το Ιστορικό Κέντρο θα άλλαζε άρδην προς το καλύτερο.

Τ.Αν.