Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 17:42

Να καθαριστεί το φρεάτιο

Γράφτηκε από τον

Να καθαριστεί το φρεάτιο

Θαμμένο, μπαζωμένο είναι το φρεάτιο ομβρίων στην οδό Ασκληπιού, βόρεια της Γεωργούλη, στο κέντρο της Καλαμάτας.

Ετσι με την πρώτη δυνατή νεροποντή ο χώρος πλημμυρίζει. Αμεσα η ΔΕΥΑΚ πρέπει να καθαρίσει και να ανοίξει το φρεάτιο.

Γ.Σ.