Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 18:30

Διαμαρτυρίες για το σπασμένο γεφύρι

Γράφτηκε από τον

Διαμαρτυρίες για το σπασμένο γεφύρι

Σπασμένο παραμένει εδώ και μήνες το γεφύρι στο ρέμα Ελαφογκρέμι, στην οδό Λεΐκων.

Για την αποκατάστασή του υπάρχει εργολαβία από τον Δήμο Καλαμάτας - είναι αυτή με τις άρσεις επικινδυνότητας από τις κατολισθήσεις στον παραλιακό δρόμο στη Μικρή Μαντίνεια και στον δρόμο προς την Καλλιθέα -, που φαίνεται, όμως, να έχει σταματήσει.

Η εγκατάλειψη της ζημιάς και η συνέχιση της επικινδυνότητας σε έναν δρόμο με κίνηση, δικαιολογημένα, προκαλούν αρνητικά σχόλια και διαμαρτυρίες.

Γ.Σ.