Για την αποκατάστασή του υπάρχει εργολαβία από τον Δήμο Καλαμάτας - είναι αυτή με τις άρσεις επικινδυνότητας από τις κατολισθήσεις στον παραλιακό δρόμο στη Μικρή Μαντίνεια και στον δρόμο προς την Καλλιθέα -, που φαίνεται, όμως, να έχει σταματήσει.
Η εγκατάλειψη της ζημιάς και η συνέχιση της επικινδυνότητας σε έναν δρόμο με κίνηση, δικαιολογημένα, προκαλούν αρνητικά σχόλια και διαμαρτυρίες.
Γ.Σ.
