Παρότι ο δήμος Καλαμάτας διαθέτει οργανωμένο σημείο ανακύκλωσης σε σχετικά κοντινή απόσταση από το κέντρο, κάτω από τη γέφυρα του αυτοκινητοδρόμου, η επιλογή ορισμένων πολιτών να αγνοούν τις προβλεπόμενες λύσεις επιβαρύνει την πόλη, υπενθυμίζοντας πως ο καθένας πράττει όπως θέλει.
Τ.Αν.
