Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026 20:46

Ελάχιστο δείγμα σεβασμού

Γράφτηκε από τον

Ελάχιστο δείγμα σεβασμού

 

Πέρα από το γεγονός ότι η αφισοκόλληση στην Καλαμάτα μοιάζει συχνά ανεξέλεγκτη, το ελάχιστο δείγμα σεβασμού προς τον δημόσιο χώρο θα ήταν η απομάκρυνση των αφισών μετά το πέρας των εκδηλώσεων που διαφημίζουν.

Εικόνες με ξεχασμένες και ξεθωριασμένες αφίσες να παραμένουν για εβδομάδες σε κεντρικά σημεία, όπως η Ναυαρίνου, δεν τιμούν ούτε τους διοργανωτές ούτε την πόλη. Η προβολή μιας εκδήλωσης έχει αρχή και τέλος, οπότε το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για τα υλικά της διαφήμισής της. Ένας πιο υπεύθυνος χειρισμός θα συνέβαλλε ουσιαστικά σε μια καθαρότερη και πιο προσεγμένη εικόνα της πόλης.

Τ.Αν.