Το Σάββατο 13 Ιουνίου έλαβε χώρα στο Πάρκο Σιδηροδρόμων η ετήσια χορευτική παράσταση όπου παρουσιάστηκαν από τα παιδικά και τα τμήματα των ενηλίκων, χοροί από τη Μακεδονία. Η εκδήλωση υποστηρίχθηκε από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τον Δήμο Καλαμάτας.
Την Τετάρτη 17 Ιουνίου ακολούθησε στο χώρο του Συλλόγου, πρόγραμμα εκπαίδευσης Πρώτων Βοηθειών στις παιδικές ομάδες, σε συνεργασία με την Ανθρωπιστική Οργάνωση kids save lives.
