Δευτέρα, 08 Ιουνίου 2026 11:02

Θεσσαλονίκη: Πρόστιμο 270.000 ευρώ σε 55χρονο που εγκατέλειψε 9 γατάκια σε οικοδομή

Γράφτηκε από την

Θεσσαλονίκη: Πρόστιμο 270.000 ευρώ σε 55χρονο που εγκατέλειψε 9 γατάκια σε οικοδομή

Ασυνείδητος εγκατέλειψε γατάκια σε οικόπεδο της Καλαμαριάς.

Πρόκειται για έναν 55χρονο που η αποτρόπαια πράξη του έγινε αντιληπτή και συνελήφθη από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης.