Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2014 15:29

Με τον Ορειβατικό Σύλλογο Καλαμάτας στη Ζήρεια στα 2.374 μ.

Γράφτηκε από την

Η εμπειρία μας ξεκινάει από το Σάββατο το απόγευμα. Εμείς ερχόμενες από την πολύβουη Αθήνα θα συναντήσουμε τον Ορειβατικό Σύλλογο Καλαμάτας σχεδόν στα μισά του δρόμου, λίγο πιο πάνω από τα Τρίκαλα Κορινθίας. Φτάνοντας λοιπόν στο χιονοδρομικό της Ζήρειας, όπου και θα κατασκηνώσουμε, βρίσκουμε την ομάδα του συλλόγου να μας περιμένει και ταυτόχρονα να ετοιμάζεται για διανυκτέρευση.

Καταλαβαίνουμε από την πρώτη στιγμή τη ζεστασιά με την οποία μας υποδέχονται, παρ' όλο που η θερμοκρασία έχει ήδη αρχίσει να πέφτει κάτω από τους 0οC. Σιγά - σιγά γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο παρέα με καλό κρασί, σπιτικά εδέσματα και μια ζεστή φωτιά. Η ώρα με καλή παρέα περνάει χωρίς να το καταλάβουμε και καληνυχτιζόμαστε γιατί την επόμενη μέρα θα ξυπνήσουμε νωρίς.

Το πρωινό οξυγόνο μας αναζωογονεί αμέσως. Γεμίζουμε τα πνευμόνια μας με τον καθαρό αέρα της ορεινής Κορινθίας και ξεκινάμε την ανάβαση της Ζήρεια. Η χιονισμένη της κορυφή περιμένει να την κατακτήσουμε. Για μας αυτό είναι ένα πρωτόγνωρο εγχείρημα αλλά με τη βοήθεια της ομάδας τα καταφέρνουμε αρκετά καλά. Μετά από τρείς ώρες με ιδανικές καιρικές συνθήκες φτάνουμε στην κορυφή. Η αίσθηση είναι πραγματικά μοναδική. Η θέα εξελίσσεται σε μαγευτική από τα 2.374 μ. και αποζημιώνει αμέσως τον κόπο που κάναμε! Η ατμόσφαιρα είναι τόσο καθαρή που αμέσως διακρίνουμε τον κατά λίγο πιο ψηλό Ταΰγετό μας, το Χελμό ακόμα και τον Παρνασσό. Κάποια σύννεφα στον ορίζοντα βρίσκονται πιο χαμηλά από το δικό μας ύψος! Εκπληκτικό θέαμα!

Τρώμε κάτι πρόχειρο για να πάρουμε δυνάμεις, βγάζουμε τις αναμνηστικές μας φωτογραφίες και αρχίζουμε την κατάβαση από την πλαϊνή πλευρά του βουνού, όπου το φρέσκο και απάτητο χιόνι θα μας βοηθήσει να κατέβουμε πιο γρήγορα και ξεκούραστα. Σε λιγότερο από δύο ώρες είμαστε στο σημείο από το οποίο ξεκινήσαμε, μέσα στην ενέργεια και τον ενθουσιασμό αφού έχουμε πετύχει το στόχο μας. Καθόμαστε όλοι μαζί να ξεκουραστούμε και ανταλλάσσουμε απόψεις για το πώς φάνηκε στον καθένα μας το όλο εγχείρημα. Σε λίγο η ομάδα του συλλόγου θα αναχωρήσει για την Καλαμάτα και εμείς για την Αθήνα.

Ήδη πριν χωριστούμε η θετική ενέργεια των ατόμων που γνωρίσαμε και ο τρόπος που μας δέχτηκαν στην ομάδα τους μας έχουν πείσει να συμμετέχουμε και σε άλλες εξορμήσεις του συλλόγου. Για αυτή την εμπειρία να τους ευχαριστήσουμε όλους μαζί και τον καθένα ξεχωριστά και ιδιαίτερα τη φίλη μας τη Φωτεινή που με την ιδέα να μας καλέσει σ' αυτή την εκδρομή ζήσαμε ένα πολύ ωραίο και ξεχωριστό Σαββατοκύριακο.