Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026 15:57

«Του Πάνα το Σουραύλι» από το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας

Γράφτηκε από την

«Του Πάνα το Σουραύλι» από το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας

 

Την παράσταση με τίτλο «Του Πάνα το Σουραύλι» θα παρουσιάσει την Τετάρτη 1 και την Πέμπτη 2 Ιουλίου στις 9 μ.μ. η τάξη της μελοδραματικής του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας στο αμφιθέατρο της Φιλαρμονικής Καλαμάτας.

Η παράσταση είναι βασισμένη στην οπερέτα του J.Offenbach «Δάφνις και Χλόη» και υπόσχεται γέλιο, κέφι και ανεμελιά. Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.