Η παράσταση είναι βασισμένη στην οπερέτα του J.Offenbach «Δάφνις και Χλόη» και υπόσχεται γέλιο, κέφι και ανεμελιά. Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026 15:57
«Του Πάνα το Σουραύλι» από το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας
Γράφτηκε από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Online
Την παράσταση με τίτλο «Του Πάνα το Σουραύλι» θα παρουσιάσει την Τετάρτη 1 και την Πέμπτη 2 Ιουλίου στις 9 μ.μ. η τάξη της μελοδραματικής του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας στο αμφιθέατρο της Φιλαρμονικής Καλαμάτας.
Κατηγορία
Εκδηλώσεις
