Στο σημείο αυτό ίσα που χωράει να περάσει ένας άνθρωπος και αυτός πρέπει να κινηθεί με προσοχή, για να μην τραυματιστεί, για να μην “βγάλει τα μάτια του” από τα βάτα. Ο Δήμος Καλαμάτας οφείλει να παρέμβει και να κόψει τα βάτα, σήμερα. Εχει ήδη αργήσει.
Γ.Σ.
