Η Καλαμάτα από ψηλά στα τέλη της δεκαετίας 1930-1940. [Από καρτ ποστάλ]
20:55 21/06 Στέφανος Κασσελάκης από Καλαμάτα: “Η αυτόνομη κάθοδος στις εκλογές είναι οριστική απόφαση”