Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 19:02

Σκουπιδότοποι και στην Καλαμάτα

Γράφτηκε από τον

Σκουπιδότοποι και στην Καλαμάτα

 

Οι σκουπιδότοποι δεν είναι μόνο στον Αρι και τη Μικρομάνη, αλλά και στην Καλαμάτα, μας επισήμανε χθες, αναγνώστης μας.

Και μας έστειλε τη φωτογραφία με αυτόν τον σκουπιδότοπο στα Ακοβίτικα, στη διαδρομή από την Αγία Κυριακή προς τη σιδηροδρομική γραμμή. “Αντε και πιο κοντά προς την κεντρική πλατεία”, σχολίασε με θυμό και αγανάκτηση και με “βέλη” σε ασυνείδητους συμπολίτες μας και στον Δήμο.

Γ.Σ.