Και μας έστειλε τη φωτογραφία με αυτόν τον σκουπιδότοπο στα Ακοβίτικα, στη διαδρομή από την Αγία Κυριακή προς τη σιδηροδρομική γραμμή. “Αντε και πιο κοντά προς την κεντρική πλατεία”, σχολίασε με θυμό και αγανάκτηση και με “βέλη” σε ασυνείδητους συμπολίτες μας και στον Δήμο.
Γ.Σ.
