Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 20:04

Τι γίνεται με την πλατεία Ελευθερίας;

Γράφτηκε από τον

Τι γίνεται με την πλατεία Ελευθερίας;

Εικόνα εγκατάλειψης παρουσιάζει ο χώρος που στο σχέδιο πόλης του 1905 προορίζεται για πλατεία, προκαλώντας τις αντιδράσεις των περιοίκων.

Τόσα χρήματα δόθηκαν για αναπλάσεις, πάρκα τσέπης κ.λπ., δεν περίσσευε τίποτα για την πλατεία Ελευθερίας; Είναι παράλειψη ή συμβαίνει κάτι άλλο;

Γ.Π.