Τα χρήματά τους, πάνω από 2,3 εκ. ευρώ συνολικά, πρόκειται, επιτέλους, να πάρουν το επόμενο διάστημα, ιδιοκτήτες ακινήτων που απαλλοτριώθηκαν συμπληρωματικά για την κατασκευή του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου της Καλαμάτας.
Επιταχύνονται οι επεκτάσεις των δικτύων φυσικού αερίου προς τη Δ. Μακεδονία και τη Μεγαλόπολη, με στόχο από το 2023 και μετά να καλύπτουν τις ανάγκες τηλεθέρμανσης των δύο περιοχών, “κουμπώνοντας”…
Εγκρίθηκε προχθές Τρίτη από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) η τεχνική μελέτη για την παράκαμψη Κάμπου - Σταυροπηγίου, νότια του πύργου Κουμουνδούρου, στην 1η επαρχιακή οδό Καλαμάτας - Αρεόπολης.
"Εμείς επιλέγουμε τη ΔΕΔΑ, τη δημόσια επιχείρηση, γιατί το φυσικό αέριο έχει και την κοινωνική του διάσταση. Προφανώς ο ιδιώτης θα υποβάλει μια αίτηση για κάποιες πόλεις που αποτελούν και…
Για το μεγάλο project των 13-15 δισ. και τη νέα γενιά έργων που σχεδιάζεται από τον Κώστα Καραμανλή και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μίλησε ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος…
Φωτιά στην πολιτική σκηνή της Πελοποννήσου έβαλε η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, με την οποία απεντάχθηκε από το πενταετές πρόγραμμα της Δημόσιας Επιχείρησης Δικτύων Διανομής Αερίου (ΔΕΔΑ) η επέκταση…
Για το έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Ρίου - Πάτρας έχουν γίνει μόνο προμελέτες, δεν υπάρχει έτοιμη ανάλυση κόστους - οφέλους και δεν έχει υποβληθεί φάκελος μεγάλου έργου όπως γίνεται…
«Η περιφερειακή αρχή θεωρεί το φυσικό αέριο ως βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου και δεν συζητεί καν το ενδεχόμενο των χρόνιων καθυστερήσεων στην εγκατάστασή του».
Οκτώ συνολικά πόλεις, για τις οποίες το προηγούμενο (και αρχικό) πρόγραμμα ανάπτυξης της ΔΕΔΑ προέβλεπε ότι θα τροφοδοτηθούν με φυσικό αέριο, τώρα εξαιρούνται από το νέο 5ετές 2020-2024, σύμφωνα με…
Το αντιπλημμυρικό έργο που μελετάει ο “Μορέας” για την προστασία της Καλαμάτας και της ευρύτερης περιοχής έως το Πήδημα και το αεροδρόμιο, προϋπολογισμού 102 εκ. ευρώ, προχωράει και αναμένεται να…
Στις 11 Μαΐου θα εκδικαστούν στο Συμβούλιο της Επικρατείας οι προσφυγές που κατέθεσαν ο “Ακτωρ” και ο Ομιλος Μυτιληναίου, για τον αποκλεισμό τους από τη συνέχεια του διαγωνισμού και τη…
Το αντιπλημμυρικό έργο που μελετάει ο “Μορέας” για την προστασία της Καλαμάτας και της ευρύτερης περιοχής έως το Πήδημα και το αεροδρόμιο, προϋπολογισμού 102 εκ. ευρώ, προχωράει και αναμένεται να…
Δευτέρα, 27 Απριλίου 2020 09:41

Ο Καραμανλής για το έργο του “Μορέα”

Γράφτηκε από την
Από την αρχή ήταν γνωστό ότι το έργο του αυτοκινητόδρομου του “Μορέα” “δεν θα ήταν οικονομικά βιώσιμο, εκτός και αν λάμβανε χρηματοδότηση, εν μέρει, από δημόσια κεφάλαια”.
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση - αναβάθμιση του Αεροδρομίου "Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος" μπαίνει προς το παρόν στο... ψυγείο, εξαιτίας της κατάρρευσης του κλάδου των αερομεταφορών που προκάλεσε η πανδημία Covid-19.
Ο ΟΣΕ σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει να επαναλειτουργήσει τη γραμμή Κόρινθος - Αργος - Ναύπλιο, ενώ για το τμήμα Αργος - Τρίπολη - Καλαμάτα που έχει πληγεί…
Σκάνδαλο Σπίρτζη – Δέδε, με ωφελημένο τον "Μορέα" και ζημιωμένη τη Μεσσηνία, καταγγέλλει με επιστολή του ο βουλευτής Μίλτος Χρυσομάλλης.
Το πρώτο μεγάλο έργο ΑΠΕ, που φιλοδοξεί να ανοίξει την αγορά των προθεσμιακών συμβολαίων του Target Model για την πράσινη ενέργεια, θα είναι το φωτοβολταϊκό project που αναπτύσσει η “ΔΕΗ…
Την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών για αδικαιολόγητη καθυστέρηση στο έργο του οδικού άξονα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη κατηγορεί ο πρώην γ.γ. Υποδομών και περιφερειακός σύμβουλος Γιώργος…
Παράταση της διαβούλευσης για τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου «Οδικός άξονας Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος», πέραν της 6ης Μαΐου, ζήτησε την Τρίτη με ερώτησή του προς…
Για το 2021 πήρε αναβολή η λειτουργία του δικτύου υδροπλάνων στο Ιόνιο, μετά και τις δυσμενείς εξελίξεις που έχει προκαλέσει παγκοσμίως στον τουρισμό η «επέλαση» του κορονοϊού.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


NEWSLETTER